Garantia produselor
Se garanteaza calitatea si conformitatea produselor in conditiile in care clientul va respecta conditiile privind manipularea, transportul si depozitarea produselor, cat si conditiile de instalare, punere in functie, protectie, exploatare si intretinere a acestora conform instructiunilor producatorului. Sesizarea de neconformitate, nefunctionalitatea / functionarea neconforma a produsului se face de catre client in scris cu precizarea conditiilor tehnice de instalare, punere in functie si exploatare. Daca clientul nu ofera informatiile solicitate, reclamatia nu se ia in considerare. Daca nu sunt descrise clar conditiile de instalare, punere in functie si exploatare, D.C. COMPANY va trimite un delegat pentru a verifica respectarea instructiunilor de manipulare, instalare, punere in functie, protectie si exploatare a produsului in instalatie si pentru a face poze. Dupa analiza conditiilor de manipulare, instalare, punere in functie, exploatare si intretinere a produsului de catre specialisti D.C. COMPANY, se da o rezolutie in scris catre client daca reclamatia face obiectul garantiei, daca reparatia se face la client sau la sediu D.C. COMPANY sau la furnizor, sau se inlocuieste produsul cu unul nou. Termenul in care se face reparatia sau se inlocuieste produsul se va stabili de comun acord cu clientul. Daca se constata nerespectarea de catre client a instructiunilor producatorului cu privire la manipularea, transportul, depozitarea, instalarea, punerea in functie, protectia, exploatarea si intretinerea produselor, reclamatia nu face obiectul garantiei, D.C. COMPANY fiind exonerata de orice raspundere. In acest caz reparatia sau inlocuirea produsului se face contra cost prin deschiderea unei comenzi de catre client.
|